d3d11createdevice

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Can I capture a screen shot from graphic driver directly?

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翻訳 · Win10下使用VS图形调试Direct3D11出错该怎么办?使用Visual Studio 在Windows 10系统下直接图像调试Direct3D11程序的话会导致D3D11CreateDevice函数调用失败,这里主要的原因是你没有安装一个可选功能:Graphics Too... 「CreateDXGIFactory1」と「D3D11CreateDevice」で、デバイス作成しようとしたらエラーをだします。 頻度的には、「CreateDXGIFactory1」です。 どうしたら良いでしょうか? 2.D3D11CreateDeviceと書いてある部分を D3D10CreateDeviceに書き換えます ※画像の部分 3.もう一箇所あるのでそこも書き換えます 翻訳 · Took me a while to figure this out :) It appears that if you use "step right ,end if, step bottom", the solution does not work anymore due to the different timing of the human who does the first drop. 翻訳 · DirectX11に関する情報が集まっています。現在44件の記事があります。また25人のユーザーがDirectX11タグをフォローしています。 アプリケーションが Windows では ... PCSX2 Forums ::.. - [Testers Wanted] PCSX2-CE for OS X (v1.0!) Directx11 HelloWorld之DirectCompute - 知乎 PCSX2 Forums ::.. - have problem emu with opengl 翻訳 · C# (CSharp) BrightstarDB.Config PageCachePreloadConfiguration - 7 examples found. These are the top rated real world C# (CSharp) examples of BrightstarDB.Config.PageCachePreloadConfiguration extracted from open source projects. You can rate examples to help us improve the quality of examples. 翻訳 · 接下来,试用D3D11CreateDevice来创建D3D11设备(D3D11Device)以及D3D11设备上下文(D3D11DeviceContext)。 设备主要用于创建各种数据类型,如2D纹理、3D纹理等,设备上下文则如同OpenGL渲染上下文,用于绘制。 翻訳 · Solucionado: Hello, My co-worker and I installed 3ds Max Interactive to see if it would be useful in our current VR pipeline and both ran into the 翻訳 · C# (CSharp) Energon.SQLCE ExperimentRuns - 3 examples found. These are the top rated real world C# (CSharp) examples of Energon.SQLCE.ExperimentRuns extracted from open source projects. You can rate examples to help us improve the quality of examples. 翻訳 · 羞辱2报错D3D11CreateDevice解决方法 DX11.1补丁下载 时间:2016-11-11 编辑:咕噜 阅读: 次 翻訳 · 07.07.2016 · I can not start emulating with opengl HW setting or SW swtting. everytime I tried it, it will get me this and here is the emulog 07/07/2016 11:57:23:609 | INFO | Redirecting 'D3D11CreateDevice(0000000翻訳 · 05.07.2015 · (06-24-2015, 03:33 PM) emulator Wrote: Thanks for your response. I have a MBPR though, but I want to make all machines that I have to use their UI to OSX, so I don't want to boot to Windows frequently just for a game, that makes me to reset all working stuff for each reboot.DirectX11 DirectX11とは主にゲームの開発で使用されるMicrosoftの開発したAPIです。 DirectX9の説明と全く一緒ですねw こちらも主にゲームの描画関連に使用されています。 ただしDirectX9とは違って大半のヘルパー機能が無くなりました。 算術、入力、サウンド、通信とこの辺りの処理が無くなってい ...D3D11CreateDevice等の初期化メソッドで得られるDeviceContextはImmediateタイプです。 ImmediateContextで実行した描画命令は直ちにGPUへ発行されます。 DeferredContext. ID3D11Device::CreateDeferredContextメソッドを使って生成され、ImmediateContext ...翻訳 · C# (CSharp) Energon.SQLCE ExperimentRuns - 3 examples found. These are the top rated real world C# (CSharp) examples of Energon.SQLCE.ExperimentRuns extracted from open source projects. You can rate examples to help us improve the quality of examples.アプリケーションの UI の色が正しくない Windows 8 の、Windows Server 2012 の、Windows 7 SP1、または Windows Server 2008 R2 SP1 で問題が修正されます。この問題は、アプリケーションが D3D11CreateDevice または D3D10CreateDevice 関数を使用する場合に発生します。翻訳 · 首先说下Directx11的存储读写模型。在Dx11的硬件中主要用buffer存储数据,device来进行计算,shader resource view和unordered access view来作为前两者沟通的桥梁 也就是device通过shader resource view来读buffe…翻訳 · 接下来,试用D3D11CreateDevice来创建D3D11设备(D3D11Device)以及D3D11设备上下文(D3D11DeviceContext)。 设备主要用于创建各种数据类型,如2D纹理、3D纹理等,设备上下文则如同OpenGL渲染上下文,用于绘制。翻訳 · A user on reddit reports that 37.0.1 is crashing on startup. He reports the following: > I can only start Firefox in safe mode. Disabling all add-ons, unchecking "use hardware acceleration", refreshing Firefox, and even uninstalling and reinstalling the browser have not worked. > Edit: Update: just tried a clean install (including removing everything in AppData) and it still crashes.翻訳 · 29.12.2015 · LogPaths:Warning: We appear to have no game localization data? Game can't run. LogInit:Warning: We appear to have no engine localization data? LogTextLocalizationManager: The requested culture ('sv_SE') has no localization data; falling back to 'en' for localization and internationalization data.私はVisual Studioでの私のCファイルに次のコードを持っている...それは大丈夫コンパイルが、それはDLLの関数呼び出しでコンピュータをハング... hr = D3D11CreateDevice(NULL, D3D_DRIVER_TYPE_HARDWARE, NULL, 0, 0, 0, D3D11_SDK_VERSION, &gamedevice, &featureLevel, &ga 翻訳 · 羞辱2报错D3D11CreateDevice解决方法 DX11.1补丁下载 时间:2016-11-11 编辑:咕噜 阅读: 次投稿日: 2013年3月17日 2019年10月9日 カテゴリー Web, WordPress WordPressでSVG形式の画像表示 への 1件のコメント WCHARって何ですか? 文字列の変換 投稿日: 2013年3月15日 2019年10月9日投稿日: 2013年3月17日 2019年10月9日 カテゴリー Web, WordPress WordPressでSVG形式の画像表示 への 1件のコメント WCHARって何ですか? 文字列の変換 投稿日: 2013年3月15日 2019年10月9日翻訳 · D3D11CreateDeviceでのエラー[ DirectX アプリケーションが、存在しないか一致しない SDK コンポーネントに依存する操作を要求しました。翻訳 · 02.08.2017 · Weird, everything checks out. It's correctly detecting DirectX 9, and hooking everything it needs. Also, it completes the compile just fine. I don't see anything indication that ReShade is struggling with the detection either (which happened before).RedrawWindow: Declare Function Api_RedrawWindow& Lib "user32" Alias "RedrawWindow" (ByVal hWnd&, lprcUpdate As Any, ByVal hrgnUpdate&, ByVal fuRedraw&)2.D3D11CreateDeviceと書いてある部分を D3D10CreateDeviceに書き換えます ※画像の部分 3.もう一箇所あるのでそこも書き換えますD3D11CreateDeviceでID3D11Deviceを生成する。D3D11CreateDeviceの第一引数には2.で得たIDXGIAdapter1インターフェースを指定する。D3D11CreateDeviceの第一引数にIDXGIAdapter1インターフェースを指定する場合は、第二引数にはD3D_DRIVER_TYPE_UNKNOWNを指定する。tl;dr. directx 11 で 動的な定数バッファーを map して書き込むときは d3d11_map_write_discard を使おう。; ただし direct3d 11.1 ランタイムから、デバイスが対応していれば、動的な定数バッファーでも d3d11_map_write_no_overwrite が使用できる。. それ以前のランタイムでは、頂点バッファーとインデックス ...翻訳 · Revision 2500. Fix some random crashing on exit. Add some log spam threshold handling (untested). Revision 2501. Quick Linux fix. Jake.Stine... did it give you muldefs or somethin

Security/Sandbox/2016-03-03 - MozillaWiki

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ComponentOne Bitmap for WinForms - CreateDevice Method (D3D11)

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私はちょっとDirect3Dを学んでいて、この非常に基本的なコードを持っています。 Visual Studioでのデバッグ中に私はconstantly increasing memory usageに気付きました。これはちょっと変です。 私が観察したことから、IDXGISwapChain::Presentは、各フレーム更新で新しいメモリブロックを割り当てます。 翻訳 · 31.03.2020 · 故事简介: 无边无际的天空。无边无际的大地。拥有这世上的一切的大陆。 其中心有一个丰饶与祝福的精灵国度——玛拉蒂安。 翻訳 · Solucionado: Hello, My co-worker and I installed 3ds Max Interactive to see if it would be useful in our current VR pipeline and both ran into the

Weird Behavior of Media SDK VPP under Intel HD Graphics 4600

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アプリケーションの UI の色が正しくない Windows 8 の、Windows Server 2012 の、Windows 7 SP1、または Windows Server 2008 R2 SP1 で問題が修正されます。この問題は、アプリケーションが D3D11CreateDevice または D3D10CreateDevice 関数を使用する場合に発生します。 翻訳 · 05.07.2015 · (06-24-2015, 03:33 PM) emulator Wrote: Thanks for your response. I have a MBPR though, but I want to make all machines that I have to use their UI to OSX, so I don't want to boot to Windows frequently just for a game, that makes me to reset all working stuff for each reboot. 翻訳 · 首先说下Directx11的存储读写模型。在Dx11的硬件中主要用buffer存储数据,device来进行计算,shader resource view和unordered access view来作为前两者沟通的桥梁 也就是device通过shader resource view来读buffe…

D3D11CreateDeviceについて

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翻訳 · 07.07.2016 · I can not start emulating with opengl HW setting or SW swtting. everytime I tried it, it will get me this and here is the emulog 07/07/2016 11:57:23:609 | INFO | Redirecting 'D3D11CreateDevice(0000000 羞辱2报错D3D11CreateDevice解决方法 DX11.1补丁 ... 翻訳 · VERIFIED (bas) in Core - Graphics: Layers. Last updated 2015-06-03. 私はVisual Studioでの私のCファイルに次のコードを持っている...それは大丈夫コンパイルが、それはDLLの関数呼び出しでコンピュータをハング... hr = D3D11CreateDevice(NULL, D3D_DRIVER_TYPE_HARDWARE, NULL, 0, 0, 0, D3D11_SDK_VERSION, &gamedevice, &featureLevel, &ga 翻訳 · D3D11CreateDeviceでのエラー[ DirectX アプリケーションが、存在しないか一致しない SDK コンポーネントに依存する操作を要求しました。 honey bee ゲーム ipad 教育 アプリ タイガー スープジャー 投稿日: 2013年3月17日 2019年10月9日 カテゴリー Web, WordPress WordPressでSVG形式の画像表示 への 1件のコメント WCHARって何ですか? 文字列の変換 投稿日: 2013年3月15日 2019年10月9日 翻訳 · 29.12.2015 · LogPaths:Warning: We appear to have no game localization data? Game can't run. LogInit:Warning: We appear to have no engine localization data? 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I don't see anything indication that ReShade is struggling with the detection either (which happened before). 翻訳 · Autosave shouldn't work like that, I've had a problem with a savefile, wanted to load my autosave only to see that because of an update on mod, before restarting the game, it had saved the new blank prison on the autosave so i've lost my autosave. 翻訳 · Revision 2500. Fix some random crashing on exit. Add some log spam threshold handling (untested). Revision 2501. Quick Linux fix. Jake.Stine... did it give you muldefs or somethin 翻訳 · Name Description; CreateDevice: HRESULT D3D11CreateDevice([In, Optional] IDXGIAdapter* pAdapter,[In] D3D_DRIVER_TYPE DriverType,[In] HINSTANCE Software,[In] D3D11 ... D3D11CreateDeviceでID3D11Deviceを生成する。D3D11CreateDeviceの第一引数には2.で得たIDXGIAdapter1インターフェースを指定する。D3D11CreateDeviceの第一引数にIDXGIAdapter1インターフェースを指定する場合は、第二引数にはD3D_DRIVER_TYPE_UNKNOWNを指定する。 tl;dr. directx 11 で 動的な定数バッファーを map して書き込むときは d3d11_map_write_discard を使おう。; ただし direct3d 11.1 ランタイムから、デバイスが対応していれば、動的な定数バッファーでも d3d11_map_write_no_overwrite が使用できる。. それ以前のランタイムでは、頂点バッファーとインデックス ... 現在プロジェクトに取り掛かっていますが、私の問題はVertexシェーダーが間違ったデータを取得しているため、私の位置の値は最初と同じではありません。私は私が入力レイアウトを設定し、空の頂点バッファを作成するcreateメソッドを持っている私のSpriteRendererクラスで私のスプライトので ... RedrawWindow: Declare Function Api_RedrawWindow& Lib "user32" Alias "RedrawWindow" (ByVal hWnd&, lprcUpdate As Any, ByVal hrgnUpdate&, ByVal fuRedraw&) NVIDIA nForce, NVIDIA nForce Controller, NVIDIA nForce System Management, Win7x64, Vistax64 NVIDIA nForce, NVIDIA nForce Controller, NVIDIA nForce System Management, Win7x64, Vistax64. インストー コミット: 37244fd2495f1c9ea609ba4d19289c81e2e325ef - Mix (git) #osdn 翻訳 · 14.04.2020 · 保育しちゃお!~エッチな年上保母さんとイチャイチャお遊戯~介绍 View all Category Popup. フォーラム [ すべて表示 ] [ すべて表示 ] PageCachePreloadConfiguration, BrightstarDB.Config C# ... d3d11createdevice~() の d3d_driver_type_hardware でエラーが出た場合、 d3d_driver_type_warp できちんと作り直しているアプリは動きます。 d3d11 サンプルが動いて d3d10 が動かないのはおそらくアプリが warp に対応していないから。翻訳 · Hi, I try to develope streaming program using intel media sdk(capture, encode, decode). In capture process, i set device using D3D11CreateDevice and capture screen ...翻訳 · Windows. Content Sandboxing bug 1245309 - D3D11CreateDevice fails with E_FAIL in sandbox - another repro, but still not confirmed if same people have problem in chromium gpu process - dvander/mchang to check next week.; bug 1253247 - Attempting to print silently from the child causes a crash as there is no RemotePrintJob - patch up for review. bug} - Print Edit 15.10 and bug 1236015 ...翻訳 · HRESULT D3D11CreateDevice([In, Optional] IDXGIAdapter* pAdapter,[In] D3D_DRIVER_TYPE DriverType,[In] HINSTANCE Software,[In] D3D11_CREATE_DEVICE_FLAG Flags,[In, Buffer, Optional] const D3D_FEATURE_LEVEL* pFeatureLevels,[In] unsigned int FeatureLevels. ComponentOne Bitmap for WinForms.翻訳 · I've been using Intel Media SDK VPP to apply some image pre-processing effect under Win32 Service (Session 0). This code works normally under Intel HD Graphics 4000. But I am just discover a very weird behaviour when I switch to my new laptop. My new laptop has two display adapters Intel HD Graphics 4600 and NVIDIA GT 745M. I installed Intel Media SDK 2013 R2 and use the API version 1.6D3D11CreateDeviceの引数に関しての質問です。 第一引数(pAdapter)にNULLを渡すと既定のアダプタが使用されますが、IDXGIFactory::EnumAdaptersよりアダプタインデクス0で取得したものを指定した場合、エラーとなりデバイスの作成に失敗します。

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Andry
Very good ! 翻訳 · I've been using Intel Media SDK VPP to apply some image pre-processing effect under Win32 Service (Session 0). This code works normally under Intel HD Graphics 4000. But I am just discover a very weird behaviour when I switch to my new laptop. My new laptop has two display adapters Intel HD Graphics 4600 and NVIDIA GT 745M. I installed Intel Media SDK 2013 R2 and use the API version 1.6
Saha
Ok. Many doof indormation on blog !!! 翻訳 · Revision 2500. Fix some random crashing on exit. Add some log spam threshold handling (untested). Revision 2501. Quick Linux fix. Jake.Stine... did it give you muldefs or somethin
Marikson
nice blog man, very well !!!! 翻訳 · 14.04.2020 · 保育しちゃお!~エッチな年上保母さんとイチャイチャお遊戯~介绍
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